Polityka zwrotów
Zwroty i reklamacje
Polityka zwrotów i reklamacji sklepu Lifashion.pl
Odstąpienie od umowy
Jeżeli jesteś konsumentem, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od zawartej umowy możesz odstąpić poprzez złożenie nam w określonej formie oświadczenia o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@lifashion.pl
Przykładowy wzór odstąpienia od umowy: (wzór formularza)
Od zawartej umowy możesz odstąpić w ciągu 14 dni.
Czas czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązani do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania określonego terminu 14 dni wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Zwracaną rzecz zwróć do nas wraz z dowodem dokonanego zakupu niezwłocznie na adres:
Eugkom Eugeniusz Komorowski
ul. Rembrandta 4A/39
03-531 Warszawa
tel. 690 130 897
, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszt dostarczenia rzeczy (najtańszy oferowany koszt wysyłki w naszym sklepie) zwrócimy Ci niezwłocznie, na zasadach wskazanych w regulaminie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Koszt zwrotu (odesłania) zamówienia do sprzedawcy w ramach odstąpienia od umowy ponosi Klient.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do momentu otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Reklamacje
W sytuacji gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo zareklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@lifashion.pl lub drogą pocztową na adres:
Eugkom Eugeniusz Komorowski
ul. Rembrandta 4A/39
03-531 Warszawa
tel. 690 130 897
Z racji wady produktu możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Uwaga: Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem 2 lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu 1 roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Ustosunkowanie się do Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Zareklamowany towar należy przesłać na adres:
Eugkom Eugeniusz Komorowski
ul. Rembrandta 4A/39
03-531 Warszawa
tel. 690 130 897