Skip to main content
Witamy w naszym sklepie!
Zadzwoń do nas: 792 087 009

Polityka zwrotów

Zwroty i reklamacje


Polityka zwrotów i reklamacji sklepu Lifashion.pl

Odstąpienie od umowy

Jeżeli jesteś konsumentem, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od zawartej umowy możesz odstąpić poprzez złożenie nam w określonej formie oświadczenia o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@lifashion.pl

Przykładowy wzór odstąpienia od umowy: (wzór formularza)

Od zawartej umowy możesz odstąpić w ciągu 14 dni.

Czas czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązani do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania określonego terminu 14 dni wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracaną rzecz zwróć do nas wraz z dowodem dokonanego zakupu niezwłocznie na adres:

Eugkom Eugeniusz Komorowski

ul. Rembrandta 4A/39

03-531 Warszawa

tel. 690 130 897

, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszt dostarczenia rzeczy (najtańszy oferowany koszt wysyłki w naszym sklepie) zwrócimy Ci niezwłocznie, na zasadach wskazanych w regulaminie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Koszt zwrotu (odesłania) zamówienia do sprzedawcy w ramach odstąpienia od umowy ponosi Klient.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do momentu otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Reklamacje

W sytuacji gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo zareklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@lifashion.pl lub drogą pocztową na adres:

Eugkom Eugeniusz Komorowski

ul. Rembrandta 4A/39

03-531 Warszawa

tel. 690 130 897

Z racji wady produktu możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Uwaga: Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem 2 lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu 1 roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Ustosunkowanie się do Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Zareklamowany towar należy przesłać na adres:

Eugkom Eugeniusz Komorowski

ul. Rembrandta 4A/39

03-531 Warszawa

tel. 690 130 897

Przykładowy wzór reklamacji: (wzór formularza)


Wymiany

1.Klient naszego sklepu może dokonać wymiany towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki.

2.Nasz sklep internetowy gwarantuje wymianę produktu pod warunkiem dostępności wskazanego produktu w ofercie.

3.Wymiana zakupionego w naszym sklepie towaru przeprowadzana jest bez dodatkowych opłat, o ile zostanie dokonana zgodnie z poniższymi wytycznymi.

4.Produkt zakupiony w naszym sklepie może zostać wymieniony na ten sam model w innym kolorze lub rozmiarze, a także na inny, aktualnie dostępny w ofercie produkt w tej samej cenie.

5.W celu ułatwienia realizacji procesu wymiany zalecane jest skorzystanie z poniższego formularza:

I. Szczegóły wymiany
Numer zamówienia internetowego:
Numer faktury:
II. Informacje o wymienianym produkcie
Kod produktu:
Kod oczekiwanego produktu:
Powód wymiany:
III. Adres odbioru
Imię:
Nazwisko:
E-mail:
Ulica i numer:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Telefon:

6.Po uzupełnieniu formularza wymiany i umieszczeniu go w paczce, należy oczekiwać na kontakt od kuriera, który odbierze od Państwa paczkę w czasie 2 dni roboczych. Przesyłka powinna być zapakowana oraz zabezpieczona w sposób chroniący przed uszkodzeniem w czasie transportu.

7.W przypadku gdy towar, na który miała zostać dokonana wymiana, nie jest już dostępny w naszej ofercie, Obsługa sklepu internetowego nawiąże kontakt z Państwem w celu ustalenia szczegółów wymiany.